İLK TANIŞMA

Mart 05, 2016


   Uykusuz geceler,forumlarda boğuşmalar,boyumun yetmediği sevdalar(gs 1200,tenere ve diğerleri:)) Ve ilk görüşte aşk.... Enduro hayali kurup dual purpose bir aşka tutulmak ilginç gelebilir ama ben dört gözle kızıl fırtınama kavuşmayı beklemekteyim... gara efem bu işe biraz bozulmuş olsada:)))


    

           Gara efeyle geçen sene mayıs başı tanıştık.Ama tam beraber gezme zamanıyken likya yollarında; sağlık problemlerim nedeniyle 3 ay hasret kaldık..Oda aslında hep gözümün deri ceketlerde değil çamurlu çizmelerde olduğunu biliyordu.. Çünkü ilk efem le pek çıkmadık çamurdan:)





      Evet kızıl fırtına(bu geçici isim) ilk aşkım değil:)))İlki Dakarda 11 yıl üst üste şampiyon alarak kırılması zor bir rekora imza atan Mitsubishi pajero...Namı diğer Efe....Onun hikayesi çok uzun.Umarım tembellik yapmam da yazarım bir gün..Şimdi ondan kalan bir sürü kupa,fotograf,ön panjur ve hatırladıkça dudaklarıma ve yüreğime yayılan sıcaklık... Gelelim ilk tanışmaya..Dediğim gibi gara efeden vazgeçme zamanım gelmişti.Yaşadığım yerle ilgili değişiklik kararı vermek üzereyken bu karardan vazgeçersem bir motorsiklet alabileceğimi düşünmeye başladım.Elimde bir bütçe olmasada başladım sil baştan forumları,blogları,motorsiklet incelemelerini,gezi notlarını okumaya...Ama hep endurolarda boy handikapı karşıma çıktı.Elbette eğitim alınarak bunun aşılabileceğini öğrenmiştim.167 boyla ben şimdilik cesaret edemesemde 150 cm boyla tenere kullanan hatunlar vardı.Fazla gözüm kara olsada Tenere ile yanyana gelince enduro hayalime kavuşmak için daha hakim olabileceğim,eğitim alacağım boyu boyuma uygun adaylara yönelmeye başladım.Hayal bmw olsada yaşadığım yer nedeniyle ikinci el düzgün bir alternatife ulaşmam mümkün olmadı..Neyseki ben böyle boğuşurken motorsiklet fuarı http://www.motobikeexpo.com/ imdadıma yetişti..Lakin iş yoğunluğundan izin alamadım.Cuma gecesi sinirden yine forumlara dalmışken bir anda kendimi uçak bileti ararken buldum:)))Kaş tan Antalya ya 3.5 saat süren berbat bir yol var..Bilet gece 2 de tamam dı. sabah 5 te marşa basıp yollara düştüm..Cumartesi 14 de fuardaydım...Yüzlerinden motorsiklet sevdaları akan,sevdiğine dokunurmuş gibi motorsikletleri inceleyenleri görünce yorgunluk falan kalmadı..Yolda seçeneklerimi de üçe indirmiştim.kawasaki versys ,honda nc750x,suzuki v strom 650 xt...İtirazlarınızı duyuyorum hiç biri enduro değil:))) Kawasaki yetkili servisi Özkan abimin verdiği bilgiler ,misafirperverliği,versys in yakışıklılığı aklımı çeliyordu neredeyse:))





       Sonra honda ya geçtim..Yine offroad dan tanığım offroadda şampiyonlukları bulunan caner kardeşim de oradaydı..Ben nc750x için gitmiştim ama Afrika twin in lansmanıda yeni yapılmıştı..Enduro seviyorum diyen birinin bu motorsikleti sevmeme şansı yok gibi...Nc750 x de oldukça şıktı.Caner kardeşimde sağolsun çoook yardımcı oldu..Ve saydığım motorsikletler içinde bütcemde açılacak büyük deliğe en uygunu da oydu...




   Henüz suzuki stantına kalabalıktan ulaşamamışken bir eğitmen arkadaşla hoş sohbete başladım.Tüm cehaletimle seçeneklerimi gayet detaylı anlattım..Verdiği cevap şuydu..Ne istediğini anladım; ama benim demem bir şey değiştirmeyecek git bak hangisine aşk duyarsan onunla başla...Bu cümle her şeyi kolaylaştırmıştı aslında...Ve suzuki standına yaklaştığımda aradığım yunan tanrısı orada duruyordu:))) Bayrak kırmızısı,tango kırmızısı,aşk kırmızısı....Yüzümün halini keşke birileri çekebilseydi:)) Dolandım etrafında inceledim,uzaklaştım baktım,yakınlaştım baktım:))) sonra başladık ne yazıkki pazarlığa...Başta da dedim bir bütcem yoktu:))gara efe de satılığa konmamıştı çünkü her şey çok hızlı ilerliyordu.. 27 şubattı kızıl fırtınayla ilk tanışıklılığımız...28 şubatta mantıklı olmanın anlamsız olduğuna karar verip attım tüm imzaları:)))Hala kavuşacağımız günü bekliyorum dört gözle....Az kaldı beraber yollara düşmeye;yeni cümleler kurmaya...

  • Paylaş:

BENZER YAZILAR

1 yorum